poniedziałek, 22 października 2012

Notka, nie związana z niczym.
Wiecie co, mam taki pomysł jutro wstanę, uśmiechnę się  i powiem "Nieźle sie bawisz Boże tam na górze, widzę, że jednak mnie nie lubisz ".Mówie serio to musi być bardzo zabawny widok, jak myślę, z e już jest zajebiście a tu jeden widok jedno spojrzenie parę słów i znów trzeba zaczynać od nowa.Bo po prostu nie mogę mieć z górki.Aha, dziękuje Natalii i Kindze za ich "przyjaźń" niestety nie miło było.Mam nadzieje ,że to czytacie, może powiecie to prosto w twarz mnie a nie reszcie półkuli ziemskie??Trzymajcie sie ciepło, directioners trzymajcie z daleka ludzi co do których macie wątpliwości........(sorry, że publikuje to tutaj ale chcę żeby to zobaczyły a w rzeczywistości mnie unikają -,-)

1 komentarz:

  1. wal je! ;* trzymaj się, kocham twój blog.
    wjedziesz? http://dreamergirlxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń