środa, 13 lutego 2013

Oh ah, oh ah....nie zgadniecie, no po prostu nie wpadniecie na to... :D
.
.
.
.
.
Hihihi
.
.
.
.
.
No dobra powiem, nie będę was trzymać w napięciu xD
Zostałam nominowana do Liebster Award (wujek google pomaga mi to napisać xD) nominacje dostałam  od Megan Styles dziękuje bardzo kochana :*
No to pytania i odpowiedzi :


1.Do jakich fandomów należysz ?
Directioner,  Sheeranator i nie chce mi się wymieniać innych bo sporo tego xD
2.Ile masz lat ?
14 mi styknie...w lipcu :D
3.Jak masz na imię ?
Roksana -_-
4.Kogo z chłopaków lubisz naj ?
Zayna *.*
5.Ulubiona piosenka 1d ?
Hmmm może Nobody Compares??
6.Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Śpiewać, rysować, pisać(co nie znaczy, ze cokolwiek z tego potrafię), albo  szczerzyć się do innych xD
7.Pokażesz swoje zdj ?
Nie chcecie tego widzieć.... o.O
8.Masz rodzeństwo ?
Mam dwie małpki Olafa i Maksa :D

9.Czego słuchasz ?
Muzki :P Nie no głównie Rocka, czasem zdarza mi się metal a 1D to jedyni  tacy wykonawcy jakich baaaaaaaardzo kocham :D
10. Twoje hobby ?
Nwm, chyba właśnie śpiewanie
11. Dlaczego założyłaś bloga akurat o 1D ?
Bo są jedynymi ludźmi o których potrafię pisać (tsa, dobra jasne, ale wiecie o co mi chodzi..) dlatego, że mają pozornie tak samo zryte berety, poza tym to ciekawe jak potrafię obudzić się w nocy z pomysłem na  nowy rozdział :D



Wow się rozpisałam dobra teraz blogi które nominuje :)
Przepraszam, ze tak mało blogów ale nie mogę nic innego wymyślić ;c
Pytania do was
1.Co uwielbiacie robić?
2.Wasze ulubione danie to...?
3.Ile macie lat ?
4.Ile jesteście directioner?
5.Jaki pierwszy blog o 1D został wam w głowie?
6.Jaka jest wasza ulubiona piosenka (nie musi być 1D)?
7. Znacie chłopaka directioner? 
8.Jaki jest wasz ulubiony film?
9. Do jakich fandomów należycie?
10. Wasze ulubione zajęcie w wolnym czasie?
11. Macie ferie? ^_^

2 komentarze:

  1. Hej! :)A mogłabym odpowiedzieć tutaj na pytania? ;) Bo zabawa już mnie sama w sobie nie bawi, ale doceniam to, że mnie nominowałaś (oczywiście dziękuję Ci też za to! ;))... no i sądzę, że uczciwie byłoby odpowiedzieć na te pyt.
    1. Uwielbiam spędzać czas z moją przyjaciółką i przyjacielem, zatapiać się w muzyce, pisać... i spać (ale tylko rano- wiem dziwna jestem ;))
    2. Sama nie wiem xD Lubię dużo jeść, więc nie potrafię wybrać jednej potrawy :)
    3. W czerwcu 14 ;)
    4. Pół roku
    5. http://carrot-world-with-king-of-carrots.blogspot.com/ <--- ten xD
    6. Nie mam ulubionej
    7. Tak! Osobiście jednego + dwóch w internecie :)
    8. Pamiętnik i Uprowadzona
    9. Directioners.... i Larryshippers jeśli to też można zaliczyć do fandomów xD
    10. Pisanie, słuchanie muzyki, czytanie :)
    11.TAAAAK!!! :D

    To by było na tyle :)
    Jeszcze raz dzięki za nominację <3
    Pozdrawiam, ściskam i całuję! ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem i nie ma za co, zasłużyłaś bo świetnie piszesz :) ;**

      Usuń